Ansatte

Storestua

Ola Østberg Hansen

Stilling: Styrer

Ola er vår styrer og har jobbet i Hamborgplassen siden august 2010. Jobbet først som pedagogisk leder på Storestua før han ble Hamborgplassens styrer i 2015. Han er utdannet barnehagelærer fra Universitetet i Stavanger.

Petter Fjermeros

Stilling: Pedagogisk leder

Petter har jobbet i Hamborgplassen siden juni 2017. Han er utdannet barnehagelærer fra OsloMet og jobber som pedagogisk leder på Storestua.

Wenche Solli Bergheim

Stilling: Førskolelærer

Wenche har jobbet i Hamborgplassen siden 1991, men pensjonerte seg juni 2021. Vi har savnet hun hver dag siden og er så heldig at hun har fortsatt med friluftskoletur og skiskole.

Mari Espehjelle Hauge

Stilling: Fagarbeider

Mari har jobbet i Hamborgplassen siden april 2014. Hun er utdannet Barne- og ungdomsarbeider, og jobber som pedagogisk faglig medarbeider på Storestua.

Tore Strømstad

Stilling: Pedagogisk medarbeider

Tore har jobbet i Hamborgplassen siden januar 2015. Han jobber som pedagogisk medarbeider på Storestua.

Sofia Lis Sterner

Stilling: Pedagogisk leder

Sofia har jobbet i Hamborgplassen siden august 2016. Hun er utdannet barnehagelærer fra OsloMet og jobber som pedagogisk leder på Storestua.

Veslestua

Mari Grønvold

Stilling: Vikar

Mari har jobbet i Hamborgplassen siden august 2017. Hun jobber som vikar ved behov, på både Veslestua og Storestua.

Marie Wisth

Stilling: Pedagogisk medarbeider

Marie har jobbet i Hamborgplassen siden august 2018. Marie tok fagprøven hos oss i desember 2023 og jobber som pedagogisk fagarbeider på Veslestua.

Zeenat Munawar

Stilling: Pedagogisk medarbeider

Zeenat har jobbet i Hamborgplassen siden august 2019. Hun jobber som pedagogisk medarbeider på Veslestua.

Ida Skoglund

Stilling: Pedagogisk leder

Ida har jobbet i Hamborgplassen siden mai 2017. Hun jobber som pedagogisk leder på Veslestua.